top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverDorien Schoenmaker

Jaargroep '19 - '21

Bijgewerkt op: 13 aug. 2019

Gisteren hebben we de beursuitreiking gehad. Wij als jaargroep mogen ons nu officieel UWC'ers noemen, na het in ontvangst genomen hebben van het certificaat. In 3 uur hebben we als jaargroep een presentatie van 20 minuten gemaakt om te geven aan alle ouders, sponsoren en andere mensen die op een of andere manier met UWC te maken hebben. De presentatie was uiteindelijk een leuk geheel geworden. We begonnen met ''ik ook'', een soort spel waarbij iedereen om de beurt een stap naar voren deed om iets over zichzelf te zeggen, waarna de rest die het daarmee eens was, ook een stap naar voren deed. Dit resulteerde in grappige situaties, waarbij bij sommige zinnen iedereen naar voren stapte ''ik hou van reizen'' en bij sommige niemand ''ik kan gebarentaal''. Na de rest van de presentatie gedaan te hebben, kwamen er een paar speeches, die best boeiend waren.


Daarna was er een borrel waarbij ik Sasha iets beter heb leren kennen. Sophie en ik kwamen er gisteren namelijk achter dat er een 3e persoon naar Red Cross Nordic gaat, namelijk Sasha! Hij is via de Global Selection gegaan, daarom kenden wij hem nog niet. Hij is in ieder geval erg aardig en het was leuk om hem te leren kennen. Daarnaast ben ik Tess en Emma tegengekomen. Zij zijn beide een aantal jaren terug naar Noorwegen geweest, dus ik heb ze mooi kunnen vragen over allerlei dingen :) . Ze waren beide heel aardig en vol positieve verhalen over Noorwegen dus ik heb er nu nog meer zin in. Ook ben ik de mevrouw van het eindinterview tegengekomen, het was best gek aan het begin om zonder selectiestress zo te kletsen, maar ook wel heel leuk!


Dit was de laatste officiële bijeenkomst voor het vertrek 19 augustus. Ergens binnenkort hebben we nog een sleepover met de hele jaarlaag en ik ga ongetwijfeld nog ergens afspreken met de mensen die naar UWC Red Cross Nordic gaan. Daarnaast ben ik bezig met me uitschrijven op mijn huidige school en om me in te schrijven in Noorwegen. In dik 2 maanden ga ik al, dus alle voorbereidingen zijn nu vol in gang :)


Jaarlaag 2019 - 2021:

UWC Adriatic, Italië ~ Judith en Micky

UWC Atlantic, Wales ~ Belèn, Annekarien, Favian, Cile en Vanesca

UWC Changshu, China ~ Zélie

UWC Costa Rica, Costa Rica ~ Camiel en Marit

UWC Dilijan, Armenië ~ Keet en Jaap

UWC Li Po Chun, Hong Kong ~ Thula

UWC Maastricht, Nederland ~ Max, Alycia en Jad

UWC Mahindra, India ~ Emma, Charlotte en Larissa

UWC Mostar, Bosnië-Herzegovina ~ Bianca en Mauk

UWC Pearson, Canada ~ Chaïm

UWC Robert Bosch, Duitsland ~ Mara

UWC Red Cross Nordic, Noorwegen ~ Sophie, Sasha en Dorien

UWC Tanzania ~ Fien en Caya

UWC Waterford Kahmlaba, eSwatini ~ Nathan



Hieronder nog wat foto's van de dag:

Bijna de hele jaarlaag, tijdens de presentatie

Ik in actie


Blij ei :)



87 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Yearbonding

bottom of page